ТВОРЧІСТЬ ЯК ПОКЛИКАННЯ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Якщо педагог – творча особистість, то освітнє середовище навколо нього набуває особливого забарвлення і несе більш значиме змістове наповнення.
Сучасне покоління здобувачів освіти потребує інакшого рівня комунікації, більш «технологічного», мотивуючого, прикладного.
Тож педагог має постійно розвиватись і самовдосконалюватись – бути «сучасним».
Такі основні тези спікера методичного семінару, організованого у Таращанському технічному та економіко-правовому фаховому коледжі, Інни Шапаренко.
Чим нині можна зацікавити здобувача освіти, як урізноманітнити освітню діяльність, як активізувати пізнавальну діяльність – ці та інші проблеми акцентовані в процесі спілкування коледжан.
Здобувач освіти – повноправний партнер викладача в освітньому процесі, від нього, його потреб і рівня розвитку особистісних здібностей залежить і вибір форм та методів організації викладацької діяльності. І нині, напевне, як ніколи раніше, великого значення набуває роль викладача, його готовність до співпраці із сучасним поколінням молоді, яке все частіше обирає віртуальне спілкування як альтернативу «живому», особистому.
Викладач і його особистісні професійні якості, що роблять його цікавим, авторитетним, потрібним здобувачам освіти – ось про що говорили під час діалогової платформи педагоги коледжу.
Окремої уваги заслуговує виступ викладача історії Станіслава Єрмолаєнка, який запропонував учасникам прослідкувати історичний зв'язок сучасної освіти з освітою часів козацької доби, де особливого значення надавали процесу виховання особистості, формуванню моральних цінностей, патріотичних і громадянських основ самоствердження.
Корисним став практичний тренінг, що стосувався питань культури мовлення, застосування норм правопису української мови, значення функціонування державної мови у всіх сферах суспільного життя, проведений викладачем Оленою Козачук.
Вчимось! Вдосконалюємось! Навчаємо тих, хто покликаний будувати нову мирну Україну!